Wella Hårkur



Här har vi underverket för alla som har lika slitet och skadat hår som jag!

Inte nog med att jag har slitet hår i sig, jag har ju även gjort en hårförlängning, och som alla vet så blir ju löshår lätt slitet, eller rättare sagt så ser det ut som en risbuske efter en vecka om man inte sköter det ordentligt.

Det här använder jag istället för balsam en till två gånger i veckan.
Och det funkar verkligen.

Jag har nog aldrig haft löshår som håller sig så mjukt och fint efter en tvätt som när jag använder det här.

Om du inte har löshår så rekomenderar jag att använda det som inpackning en till två gånger i månaden beroende på hur skadat hår du har. Desutom så luktar det mycket diskret, och det lilla man känner dofta ljuvligt.
Enkel flaska och ett rimligt pris tillsammans med enkelheten att köpa det, finns förmodligen i varenda ICA- eller Coopbutik, ger den högsta betyg!

Wella Hårkur får 5 stjärnor av 5

Jag kan helt enkelt inte hitta något fel på den som skulle dra ner på betyget. Det finns bara ett ord, underbart!

Kommentarer
Postat av: Sue

Tjolla hoppsansa! :) Vill bara tipsa om att jag har designutlottningar på min blogg, ifall du skulle bli sugen på en ny! Du kan ju spana in å kolla ifall det är nått för dig!



kram Sue

2008-10-29 @ 17:02:32
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0