Pointshop.se

PointShop.se

Ännuroligare än tex. Gratisbio.se

Lättare att samla poäng och mer att välja på när man ska växla in sina poäng. Det finns verkligen nästan ALLT! Du kan växla in poängen mot godis, kläder, skor, sexleksaker, filmer, böcker mm.

Skitlätt att tjäna poäng. Jag klickade bara runt lite grann och på några minuter hade jag fått 4000 poäng (helt gratis naturligtvis!)

Bli medlem, för den här sidan rekomenderar jag, fräsch, snygg och enkel med mycket att välja på. Ett guldkorn bland alla gratissidor som pumpas ut just nu...

Jag ger Pointshop.se 5 stjärnor av 5

Den här var riktigt bra, här stannar jag!

Kommentarer
Postat av: random

pointshop.se är en bluff, de skriver att de har samarbete med spelbutiken.se. på spelbutiken säger de att de inte har ett samarbete med dem, det är en stor bluff, har inte mottagit min beställning på över en månad.. ><

2009-01-12 @ 17:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0