Nivea Soft Clear Up Strips


Dom här snygga plåstrena har jag suttit med nu under dagen.
Och tja. Vad ska man säga.

Det är inga mirakelplåster. Men det kunde man ju ha räknat ut.
Jag antar att resultatet är väldigt individuellt beroende på bland annat hudtyp. Även om du har "utstående" pormaskar eller insjunkna, som jag, spelar stor roll.
Antalet pormaskar som kom lös med hjälp av dessa plåster var idag lätträknade. Lite bättre resultat har jag haft andra gånger.

Doften är dock underbar. Först tänkte jag inte på den, men sen kom jag i underfund med att den hade en lätt, fräsch citrusdoft. Inte så att man tänker på det, utan bara att det är behagligt.

Något man ska tänka på är att inte "övervattna" plåstrena. Då får de nästan motsatt effekt och klistret sitter istället kvar på näsan när du drar bort det.

Nivea Clear Up Strips får 3 stjärnor av 5

Resultatet kan vara bra på lång sikt, men med tanke på att en ask kostar runt femtilappen så blir det mycket pengar i slutändan. Minst 200 spänn i månaden tror jag man får punga upp med för att använda dom här två gånger i veckan som det är rekomenderat.
Hade priset varit lite lägre så hade den fått en 4, men det här är för dyrt för fattiga ungdomar som lever på bidrag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0