Lee Stafford - Dry Shampoo



När jag beställde det här för 79 spänn så var jag rätt tveksam. Visst att torrshampo kan vara bra, men för 80 spänn?
Dessutom tillkom ju fraktkostnader, så det blev ännu dyrare i slutändan.

Men nu har jag provat det och det är alla gånger värt det!

Om du lätt får fett hår eller som jag, har hårförlängning (då ska man tvätta håret så sällan som möjligt) så är det här verkligen nånting att investera i!
Jag får lite glansiga rötter när håret blir smutsigt och stråna klibbar ihop lite. Så jag drog fram mina lilla rosa flaska och spayade lite i benan. Masserade lite med fingrarna och vips! Inte en oljefläck syntes till!

Ett tips är att lägga håret i den frisyr du ska ha innan du sprayar, för det går åt en hel del om du ska "tvätta" hela håret med det. Spraya bara det som syns.

+ Ger faktiskt lite volym! Mitt hår såg ut som om jag hade haft huvudet upp och ner medans jag fönade det. Försvinner efter ett tag, men då pillar jag bara lite med fingertopparna så har jag volym igen.
+ Luktar helt okej. Som om man har varit hos frissan lite. Inte alls tung eller överdriven doft som vissa hårsprayer.

- Dyr. Med frakt gick den på över hundralappen, men om den visar dig vara dryg så är det väl värt det.

Flaskan är inte så stor, bilden återger den nästan i verklig storlek, flaskan är lite mindre i verkligheten.
Jag ska spraya det här på min kompis också, hon har blivit begåvad med ett hår som suuuger åt sig smuts, så jag ska se vad det kan göra för hennes hår. Hjälper det på hennes huvud, då har den här produkten definitivt en femma!

Den här produkten får 5 stjärnor av 5

Skulle vilja dra ner lite pga. priset, men vad fan, man betalar väl hellre 100 spänn för något som funkar än 50 spänn för skräpgrejjer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0