HappyHair.se Siliconspray



  • Ger hårstråna  en silkeskänsla och glans som reflekterar ljuset och gör att håret ser friskt och fräscht ut .
  • Fördela små droppar i hela ditt hår eller på torra toppar.
  • Ett lätt silicon spray som skyddar ditt hår vid styling, reparerar slita toppar och reder ut trassel.
  • Fungerar både på syntet och mänskligt hår.
  • Ska inte sköljas ur.
  • Levereras i  50 ml spray flaska .

Så står det på HappyHairs sida.

Det dom glömde skriva är att om det hamnar på golvet när man sprayar så är det direkt förenat med livsfara. Stå på en handduk eller liknande.

Jag tycker att den funkar ungefär som alla andra silikon/glansprodukter.

Spraya helst när håret fortfarande är fuktigt, då fördelas det bättre. Sprayning på torrt hår kan lätt ge håret ett flottigt utseende.

69 kronor kostade flaskan, plus frakt. Rätt rimligt pris.

Men nu till det stora minuset.
Lukten!

Den luktar inte sådär illa rakt av, men man får känslan av en gammal damsalong eller liknande. Ingenting man sprayar i håret innan man drar på krogen eller liknande.

Ne, den här kommer jag använda tills den är slut, och sen kommer jag söka mig till andra glansprodukter.

HappyHair's Siliconspray får 3 stjärnor av 5

En varningstext pga. halkan och en bättre doft hade gjort att poängen steg lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0