GratisGodis

 

Jag har varit medlem på GratisGodis ett tag nu och tjänat ihop till en leverans. Först tänkte jag att det förmodligen inte var värt det, att man lika gärna kan köpa godis om man nu är sugen, men jag gav det ändå en chans.

Nu har jag genom några fåtal klick tjänat ihop till min första leverans. Det var varken svårt eller jobbigt och den enda uppoffringen jag gjorde var att anmäla mig till några nyhetsbrev och tävlingar. Allting gratis naturligtvis!

+ Det mesta är gratis och du väljer själv vilka kampanjer du vill medverka i, därmed blir du inte pålastad något som kostar pengar.
+ Det är enkelt, inget bluff, inga lurerier.

- Oftast är det förbestämt vilket godis du får i kampanjerna, gillar du inte godiset så får du ge bort det eller gå med i en annan kampanj.
- Leveranstid. Jag har ännu inte fått min leverans, det står närmare 1400 ordrar i kö före mig, så en förmodad lång leveranstid hamnar på minus.

Summa summarum: Med tanke på att det är gratis och att man inte anstränger sig något så är det en rätt kul sajt att vara medlem på. Jag kan tänka mig att det blir en kul överaskning när man öppnar postlådan och hittar godispaket däri en dag.

Jag vill ge GratisGodis 4 godisar av 5!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0