GratisBio.se

En till gratissajt.

Den här har jag varit medlem på ett tag och kan säga att det funkar verkligen. Jag brukar logga in lite då och då för att kolla om det finns några nya erbjudanden och samlar lite poäng till och från.
Jag har redan tjänat ihop till en biobiljett, det var bara att ta något gratiserbjudande, tex. LoveFilm.se.

Det mesta är gratis, men om du ska handla på internet så är det smart att göra det genom GratisBio.se
Du får då poäng för det du köper.

Du kan välja mellan att lösa in dina poäng till antingen biobiljetter eller presentkort.
Dom är verkligen i maskopi med alla stora klädkedjor och varuhus, för vad jag vet så kan man få presentkort i de flesta butiker.

Du samlar poäng genom att acceptera erbjudanden, liknande som på gratisgodis.se. Du väljer helt själv vilka erbjudanden du tar, därmed blir du inte påpackad nån skit som du inte vill ha.

Dessutom har de månadstävlingar och sånt där man kan vinna ännu mer roliga saker. Så vad väntar ni på?
Kör igång, bli medlem genom min länk så får ni dessutom 75 startpoäng!

Bli medlem!

Jag ger GratisBio.se 5 stjärnor av 5
Varför? För att gratis är gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0